Kızlar merhaba, kızım bir iki haftadır gözlerini sürekli aç kapa yapıyor hani bişey rahatsız ederde yaparız ya o şekilde. Ama farkında olarak yapmıyor. Saçları gözüne girmiyor ya da bişeye yakından bakarken ya da uzaktan bakarken yapmıyor her an her şekilde bunu yapıyor sık sık. Neden olabilir? Başına gelen var mı? Doktoru devam ederse nöroloji görsün dedi ama göz doktoru görse diye düşünmüştüm ben