sezkrkmz Kızım 11 aylık enziriyorum , boğazlarım çok şiş çok kötü ağrıyor yutkunamıyorum da ne yapmam lazım anneler ilaç içemiyor muyum
elaannes sezkrkmz ben artık ağrıdan öldüm ateş 40 oldu serum taktırdım 12 saat de emzirmedim 4 kere sağıp o sütü döktüm biraz daha iyiyim ben öyle yaptım