aydefe minnosvetontis korkma canım birsey olmuyor yenı asılar cok ates yapmıyormus zaten arada bak atesıne cok da evhamlı olma uyuyorsa.
Balkizim6535 minnosvetontis ben çok korkuyordum bu aşıdan. Elhamdulillah bi sıkıntı olmadı ama günler geçtikçe huyu değişti çocuğun
Skn233 minnosvetontis yok ya bizde bugün olduk akşam 1 saat ağladı uğundu . Şuanda biraz huzursuzlanıyor
Nagolinda minnosvetontis bizde de sıkıntı olmadı. Uyuyordu sadece yüzünü ekşitti. Uyanmadı bile. Eve geldi bir saat daha uyudu. Zaten ebe 2. Ay aşısı bir şey yapmaz korkma demişti
Elifimmmm minnosvetontis benimkide aynı öyleydi dün biraz daha huysuzdu agladı falan ama bu gün atesi normale döndü çok şükür sisiznki nasıl bu gün
minnosvetontis Elifimmmm ates korkumz vs kalmadi bugun huysuzdu ilk gun olmadi erteside bugun baya huysuzdu asiya yormuyorum oyuzden 🤭