ada00 Havalar malum bi sıcak bi soğuk çocuğunuzu evde nasıl giydiriyorsunuz ben Edirne de yaşıyorum havalar sıcak gündüz ama yine İnce uzun kollu giydiryorum ama bazen terliyor kısa kollu ya geçsem mı bilemedim biz eşimle gece gündüz kısa kollu geziyoruz
aybarsbebekk ada00 antalyadayım bende biraz uzak mevsim olarak ne kadar fark var bilmiyorum. Burası gündüz 26 27 dereve oluyor bazen çok daha sıcak ve zamanlar kısa kollu tabiki. ama evlerin içi biraz daha serin o yüzden ince uzun kollu giydriyorum evde uyurkende aynı şekilde
Omeraslan ada00 sabah ince uzun kollu. Öğlen kısa kollu akşam tekrar uzun kollu giydiriyorum. Sivas’tayiz
annekadin21 ada00 evim 24 25 derece. Gündüz kısa kollu altına ince pijama, akşam atlet üstüne kısa kollu body ve altına pijama
ada00 aybarsbebekk havalar dengesiz ya dışarıda uzun İnce gidyruyirm bende acaba çocuğu çok mu gidyriyirm tişörte geçsem mı dedim 18 aylık bu arada
merilla1 Zıbın + tulum giydiriyordum ama terliyor benim ki de o yüzden şimdi uzun kollu + patiksiz pijama giydiriyorum çok sıcaksa kısa kollu