zeydingo lal37 anladım çok geçmiş olsun. Muhammet hocada mı? Şimdi iyidir inşallah. Kalıcı şifa diliyorum bebeklerimize❤️
lal37 zeydingo evet Muhammed hoca da oldu çok memnun kaldık çok şükür şuan iyi ekimin 15inde tekrar kontrole gidicez inşallah güzel haberler alırız. Amin inşallah ❤️
zeydingo hulya74 merhaba inanın hiç çişli bezini saymadım. Yani doktorlarda sormadı. Biz memorial şişli hastanesi orhan ziylan da olduk. Muhteşem bir doktor. Allah ondan razı olsun