Guler100 Bebegim 1aylik oldu ve hala daha 40dkyi gecmeden emiyor cok fazla kusuyor. 3gundur cok huzursuz hic uyumuyordu bugun ciddi anlamda kustu ve cok rahatladi. Simdide ne kac saatte ne kadat süre emzirmeliyim bilmiyorum yardim edin lutfen😔
Zeynep_1 Canım merhaba 2 saatte bir 15 dk emzir gazını çıkar tekrar 15 dk daha emzir. Emince hemen yatırma yoksa daha çok kusar
Asyaaihsnser Zeynep_1 benim bebeğim 17 günlük dakika tuttuğumda 5-6 dakikadan fazla emmiyor hiç 15 dakika sürmüyor aç mı kalıyor yani :(
Zeynep_1 Hayr canım o bebeğe göre degişir. Zaten 15 dakikanin 4 5 dakikasinda kendini doyurur. Ama sürekli emen bebekse yarım saatten fazla tutmamasi adına söyledim.