Gtcp Yerleşme kanaması yasadiysaniz nasıldı normal adet mıydı benim üç gün önce oldum adet ve iki gün bile sürmedi çok azazldu şuan leke leke geliyor yerleşme kanaması yaşayanlar
patatess Gtcp Adet olmam gereken günde birkaç damla pembemsi şeklinde geldi sonraki gün de öyle oldu geçti. Toplasanız günlük pedi bile doldurmaz. Test yapınca da çıktı zaten
snowwhite171_ Gtcp adet olacagim gun, sanki adet baslangicinda oldugu gibi koyu renkli ve bas parmagimin 1 bogumu kadar kan vardi. Adet oldum sanip ped tutmustum. Sonra hic kanamam olmadi
Omeraslan Gtcp bilemiyorum. Herkes de aynı olacak değil sonuçta inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.
pembemontluleyla Gtcp adet olmam gereken gün başladi kahverengi leke şeklinde geldi bende hatta adet oluyorum sanıp ağlamıştım 🥲 sonra azala azala bitti bir iki günde
asilkader Gtcp kahverengi ise korkma kırmızı ise kork demişti doktorum. Bu kadar uzun olmaması lazım gebelik şüpheniz varsa doktora gidin düşük önleyici tedavi başlar hemen.
patatess 1234_201 Yerleşme kanaması için rengi kırmızı ve miktarı fazla geldi bana. Gününüz de baya geçmiş. Bence direkt kadın doğuma gidin. Hamilelik varsa görür yoksa da bir sorun var mı bakar.
patatess 1234_201 Hafif silik de olsa çizgi varsa gebelik vardır. Dediğim gibi bence direkt doktora gidin. Eğer gebelik varsa lekelenmeleri de söyleyin mutlaka her zaman normal olmayabiliyor.