Umaybuge chnhcer devlette bi doktor var şevki Erdem varol oda ıyı ben kızımı goturdum güzel ilgileniyor bilgi veriyor
Umaybuge chnhcer ben Kapadokya hastanesine götürüyordum ordakı doktor gıttı Yenı gelmıs ama nasıl blmyorum devlette lazm olunca şevki beye götürmüştüm memnun kaldm
chnhcer eceeemmm ilk şevki beye gittik memnun kaldık başka hastaneye gitti şimdi murat beye götürüyorum memnunum