Merhaba arkadaşlar, bebeğimde meme reddi olduğu için biberonla 1.5 ay kadar anne sütü artı mama içiyordu. Sonrasında sütüm kesildi sadece mama içmeye başladı. 2. Aydan itirbaren gündüzleri zorla içer oldu, ilk bi 10 dk huzursuz ağlıyor.Şuan 3 aylık olduk hala devam ediyor, 3-3.5 saatte bir veriyorum mamayı, çoğu zaman ben ayaktayken içiyor oturduğumda ağlayıp biberonu itiyor.Geceleri sıkıntı yok 120 ml i bir şekilde içiyor. Ama gündüz 90-100 zor içiyor. Neden olabilir yaşayan var mı?