kitapkokusu_ Merhaba kızlar. Ben ikinci sezaryenmi olacağım ameliyat yerinde biraz uyuşmam vardı zaten ilkinden sonra 5 yıl oldu bazı arkadaslarım ikinciden sonra hiç hissetmiceksin diyolar doğru mu
birazquality kitapkokusu_ ben 14 ay arayla iki sezaryen oldum tabi uyuşukluk tamamen geçmiyor ama hiç hissetmemek nasıl mümkün olabilir bilmiyorum