Alerji için Aptamil pepti syneo kullanıyoruz 3 4 gündür ve bebeğim daha hiç kakasını yapmadı. Zeytinyağı da katıyorum mamasına bir iki kez ağızdan direkt de verdim ama hâlâ kaka yapmadı. Huzursuz da zaten reflü de var sürekli bir yutkunma halinde midesi ağzına geliyor. Bir buçuk aydan fazladır gündüz uykusu hiç uyuyamıyor dalamıyor. Reflü ve kabızlık için bebeğime ne verebilirim? Alerji faktörü de olduğu için kafama göre şurup alamadım. Doktor da sağ olsun hiçbir şey önermedi o ayrı deli edecek beni. Bu durumda olanlar bir öneriniz var mı şurup vs.