İyi günler hanımlar.Kızım 5.5 yaşında. Arkadaşlarıyla ,kardeşiyle ya da bizimle oynarken sürekli kendi istediği söylettiriyo ya da yaptırıyo.Mesela kardeşiyle oynarken “ sen ağlamışsın anne karnım acıktı demişsin ben sana yemek yedirmişim ” ama sürekli böyle.Arkadaşlarıyla oynarken de aynı şekilde.Sadece kızım mı böyle acaba .Diyalog yok .Normal mi? Ya da ne yapmam gerek böyle yapmaması için.Teşekkürler