Herkese selam 7 aylık bir kızım çoklu besin alerjisi var şu an sütü açma aşamasındayız. En son yoğurtlu çorbaya kadar geldik yoğurtlu çorbayı veriyorum 2 gündür ama kakasında yine kan oluştu ama çok çok az ben baya incelediğim için incelemeden görünecek gibi değil haftaiçi doktorumuzu arıcam ama bilgili anneler vardır belki sizce bırakmam mı lazım