Bebeğim 4. Aydan beri gece sürekli uyanıp ağlıyor gözü kapalı memede sakinleşiyor. Şu an 7 aylık ben sabah ilk bezle beraber 2 ya da 3 dolu çişli bez alıyorum. Göğüslerim çok yumuşak yani bomboş babaannemin göğsü gibi. Sağım yapıyorum süt çıkmıyor ama bebeğim ağlayınca fln süt akıyor üstümü ıslatıyor. Onun dışında oğlum Ekgıda da yemiyor biberon da tutmuyor su da içmiyor ben delireceğim bana akıl verin sütüm yok gibi bu çocuk neyle beslenecek sadece bu ay 100 gram almış