ezguscom Bugün 3. Günüm. Hala gelen giden yok, inanılmaz tatlı isteğim var sinir deseniz tepemde. Karnımında şişi felaket. Ne yapsam söker, yada bu ay geciken var mı? Test yaptım negatif bu arada 😬
mutlukidss ezguscom doğum yaptınız mı yakın zamn da eğer doğum yaptıysanız adet gecikmesi normaldir ve sinir sıkıntı sitres adet gecikmesinin başlıca nedenleri bende aynı durumdayım 3 gün 5 gün böyle gecikmelerim oluyor daha öncesinde gecikme hiç yaşamadım her ay düzenli olurdum ikinci doğumumdan sonra gecikme başladı düzelir inşallah 😊
ezguscom mutlukidss oğlum 2 yaşında. Ama son aylarda böyle gecikmeler yaşıyorum. Daha önceleri hiç olmazdı 🫤
kirgincicek1_ ezguscom ben bu reglimde gecikti diye maydonoz suyu kaynatıp içtimde ölüyorum sandım. Anında geldi ama şiddetli sancı şiddetli kanamayla birlikte geldi
tosbiksmoms ezguscom en son Kasım ayında kist vardı 1 ay tedavi oldum geçmişti. Belirtisi ise regl gecikmesi,kasık ağrısı,şişkinlik idi ben regl gecikmesi diye gittim Dr kist var dedi.
kirgincicek1_ ezguscom bünyeden bünyeye değişiklik gösteriyor demekki. Benim adetimin bitmesi yaklaşık 7 8 günü bulurken maydonoz suyunu içince 3 günde bitti ne var ne yoksa içim dışıma çıktı. Tövbe ettim ondan sonra 🤦♀️
efeninannesi4207 ezguscom benimde hep düzenli gelirdi geçen ay 9 gün geçti negatif çıktı test yapmıştım bu ay da 4 gün geçti test yapmadan geldi,😅 aslında ben istiyorum ama şuan degıl korkuyorum oğlunun sağlık sorunları var onun düzelmesini bekliyoruz 🤲