burcuuuuakpinar Merhaba herkese kızım 5 mayısta 8 aylık olcak yüzünde issilik mi alerji mi anlamadığım kırmızı noktalar var başına gelen var mı ek gıdadan mı anlamadjm
gokce3535 burcuuuuakpinar urtikerde döküyor olabkkır benım bebegım kısa zaman önce enfeksıyona bağlı oldu böyle her tarafı kan testınde çıktı antibiyotik kullandık
1234_201 Sizce bu alerji mi sırtında kollarında ve bacaklarda karın bölgesinde var yüzünde bile var lütfen yardım edin
1234_201 cLearQueen bizim oglanın süt ve süt ürünleri alerjisi var maalesef doktora da götürdüm ama bi sonuc alamadım ve sürekli böyle oluyor cocugum bugun de cikolata yemiş ablası vermiş de akşama böyle oldu
cLearQueen 1234_201 ayyyy canim benim bebisin de var alerjisi sut urunlerine. O zaman cok normal boyle olmasi cikolatadan olmus kesin. Dikkat et duzelir merak etme
cLearQueen 1234_201 evet her tarafı yoluk yoluk tırnak izi malesef kasınmaktan kendini uyandırıyo hep
Arasarden Doktora götürün böyle bilinmez ki yazık çocuğa küçük daha çok kaşınır bekletmeden hemen gidin geçmiş olsun