Merhaba , doğum kontrol hapı kullanmama rağmen dün gece kahverengi şekilde kanama geldi ilk sonra sabah kalktığımda akıntı ile beraber adet kanaması gibi kırmızı şekilde kan geldi peçeteye sildiğim de, ilacı kullanırken adet olunabilir mi , ( ilacı unutmadım hergün saat akşam 10 da alıyorum )