Kızlae çok zor durumdayım. Bebeğim 2 aylık memeyi reddediyor yaklaştırdığım an çığlık koyamet sadece uyku arasında tutuyor. Tazyikli geldiği için tutmuyor sandım göğüslerim de şişiyor emmmeyince sağım yaptım bari biberonla vereyim karnı doysun diye onda da azıcık süt çıkıyor. Tek öğünlük bile değil. Kafam çok karıştı valla acaba sütüm az diye mi reddediyor ama sütüm azken de tazyikli gelir mi bilmiyorum yardım edin lütfen