Mmeelliikkeee bidebayilistersenferiya 8. Aya kadar bariz mavi olsada hep döneceğini bildim 3,5 yaşında değişik oldu kenarları çerçeveli gibi renkli ortası ela gibi bişi oldu
bidebayilistersenferiya Alyaberen_ bizde beşte 😅 teşekkür ederim saatlerdir gözüme bakıp uyumadigi için dikkatimi çekti
Berfin4720 bidebayilistersenferiya bende 5 ten beri mesaiye geçiş yaptım 😂benm ikizlerin de gözleri aynen böyle çok merak ediyorum hangi renk olacak diye 4 aylık
bidebayilistersenferiya Mmeelliikkeee banada döner gibi geliyor basta çok daha yesildi çünkü teşekkür ettim yorum için :)
bidebayilistersenferiya 1zeynosileannis babasının gözü de açık kahve tipi de aynı zaten bari gözü benzeyeydi puuu 😅 teşekkür ederim
bluemv Benim kızımında bazen koyu yeşil bazen kahverengi babası yemyeşil gözlü kayınvalim masmavi bende kahverengi inşallah yeşil olur ya :( merakla hergün bakıyorum 2 aylık olduk