yaseminmetehanahmet Kızlar 40 günlük bebeğim sabah 5 te başlıyor 7 ye kadar ıkınıyor aralıksız kakasını da çıkarıyor gazını da ama hala ıkınıyor gaz damlası kullanıyorum ama artık her gün her gün oda sıkıldı bende nasıl geçecek bu 😢😢
MiracAlpinveUmutunAnnesi yaseminmetehanahmet Benim oğlum gece gündüz ıkınırdı. Şuan 2 buçuk aylık. Doktoru kolik bebeklerde ıkınma oluyor dedi
aselkussum yaseminmetehanahmet sadece zamanla geçecek neredeyse 7 aylık olacağız hala bazen o saatlerde ikinir kivranir ama 3 aylıktan sonra azaliyo 4 ten sonra daha rahat gaz çıkartyolar bı refleks gibi biseymis yani doktorumuz bize o zaman bu ikinmalar normal canı yanmiyo falan demişti. Bizim gaz sancıları mız 12 günlükken başladı 4 buçukta bitti yani tabi ara ara hala sknti yaşıyoruz ama asla o dönemle kiyaslanacak gibi değil . Bazen sabaha karşı çok gazlı olursa ikiniyo gazını çıkartınca geri daliyo uyanana kadar bu şekilde devam ediyo falan.
minikfasulyemm yaseminmetehanahmet geçicek merak etme benim oğlumda öyleydi me kadar gaz çıkarırsa çıkarsın ıkınıyordu bize probiyotik çok iyi geldi tavsiye ederim
omeri Bebeğim kolik değil ama ikiniyor hep gazı var çıkarana kadar ikiniyor bazsn bağırsaklarıni çıkaracak diye korkuyorum 🫠
yaseminmetehanahmet aselkussum doktor da bana 3.aydan sonra geçeceğini söylüyor ama inşallah öyle olur çünkü ben de çok yoruldum uykusuzluk yoruyor gerçekten 🥹
aselkussum yaseminmetehanahmet ama şöyle bı gerçek var gazlı bebek sonraki süreçtede gazlı bı bebek oluyo ek gıda olsun mams olsun ne bileyim en ufak şey gaz yapıyo cikartsbiliyo evet ama muhtemelen içerde sanci yapıp o şekilde cikartyo
yaseminmetehanahmet prp2727 Evet 2.ayında rahatlamaya başladı şuan 4 aylık kendisi gazını çıkarıyor çok şükür 😅
yaseminmetehanahmet minikfasulyemm geçti geçti çok şükür 4 aylık olduk şimdi kendisi hallediyor gaz işini 😁
minikfasulyemm yaseminmetehanahmet ayy çok güldüm kendime 26 nisanda atmışsınız postu 🤣🤣🤣 ben gece emzirmedine kalktığımda yazdım bir göz kapalıydı hiç bakmamışım tarihe
prp2727 yaseminmetehanahmet benim bebek 3 aya girdi şuan 6 gibi uyanıyor çocuk 1 aaat ağlamıyor ama ikiniyor saatlerce el yuzunde geziyor sizinde mi bebek böyleydi çok zorlanıyorum her sabah
topraktanoyku yaseminmetehanahmet aynı aynı aynı 🤦🏼♀️ perişan oldum 36 günlük gündüz sorun yok ama gece yanı 5-6-7 başlıyor sanki içinden bişey çıkacak gibi ıkınıyor ve sizin de dediğiniz gibi kaka yapıyo gayet fazla hatta gazı hem üst hem alt çıkıyor ama bu ıkınma bizi mahvetti geçmiyor gece emmeye uyanmıyor ıkınmaya sıçmaya uyanıyor çocuğum 🤦🏼♀️😒