ilaydakaya21 Merhaba benim son regl günüm 11 Şubat 17 sinde korunmasız ilişki oldu hemen ertesi gün hapı kullandım kanama gördüm 6 gün ama mart ayın da da gördüm 14 ünde Bu ayın 11 inde olmam gerekiyordu 15 gün gecikmem vardı test yaptm pozitif bir tek ozaman korunmasız oldu başka da olmadı nasıl oldu anlamış değilim kızım var 1 buçuk yaşında dha küçük olduğunu düşünüyorum çok üzüldüm bu yüzden
ffulya ilaydakaya21 bir buçuk yaş küçük değil bence yaza bezi ve emmeyi de bırakmış olur soğana kadar 2 yaşı geçer gayet normal yaş aralığı sağlıkla gelsin mutlulukla büyüsünler inşallah
aslymom ilaydakaya21 ben öğrendiğimde 9 aylıktı bebeğim aralarında 1.5 yaş olcak küçük değil sizin bir daha çocuk istemiyor musunuz ? Benimde tek korunulmayan günde oldu olacağı varsa oluyor işte olmayan da olmuyor
arven2024 ilaydakaya21 çok güzel bir yaş aralığı o kadar rahat edeceksinki bence sevinmelisin Allahın hediyesi
lAmMelodi ilaydakaya21 Zaten hazır olmadığımız zaman hamile olduğumuzu öğreniyoruz😂😂Hiç şaşmaz.Hayirli olsun🌸
gizemvatansever Hayırlı olsun ama madem istemiyordunuz neden korunmadınız? Haplar, deri altı korumaları bunlar için var zaten.. Çocuk yapma işi riske alınmamalı. Kendinizi hazır hissetmiyorsanız eşinizle de bu durumu paylaşın. Umarım güzel bir süreç sizi bekler.
ilaydakaya21 gizemvatansever hap zaten kullandım belirttim bunu ama fayda etmemiş demek ki bende çok şaşırdım
mamacitaa_ ilaydakaya21 sağlıkla sıhhatle al kucgaina insallah daha küçük yaş aralığı olanlar böyle düşün🌸🌸
aybarsbebekk ilaydakaya21 oğlum 14 aylık bende 10 haftalık hamileyim araları 20 21 ay anca olacak. Bende mutsuzum istemiyorum ama istemiyorum diye dilede getirmeye vicdanım el vermiyor