hazelaraserkan Merhaba arkadaşlar.6 aylık bebeğim sadece mama ile besleniyor.beslenerken de bağırsaklarından şiddetli bir şekilde guruldama sesi geliyor ve sürekli her beslenmede yaşıyorum bunu.bunu yaşayan varmı acaba, sebebi ne olabilir
eceonon hazelaraserkan ben de yaşıyorum doktor çok takmadı ama bu guruldamayla rahatsızlık hissi de oluyor bebeğimse memeden biberondan kendini çekiyor falan. Midesi iyice doldukça geçiyor.
kendihalindeanne hazelaraserkan bizimki de öyleydi ek olarak kakada mukus huzursuzluk geçmeyen pişiği vardı alerji çıktı