rosemihra
Geçiyor yerine yenisi geliyor 4.ay, 6.ay.. 2 yaş sendromu derken tam olarak oh diyebileceğimiz zaman olmuyor her birinde yeni huylar ekleniyor. Bence o yüzden atak haftası falan hesaplamayıp kabullenip, geçeceğini bilip, akışına bırakmak en iyisi çünkü ben öyle yapıyorum 😂 6.aydan sonra artık pes edip bıraktım. Bebek bu ne yapalım robot değil ki isteğimiz saatte yatsın kalksın sussun oynasın böyle böyle büyüyecek geçecek