Oglumun kalbinde nokta kadar kucuk delik varmiş kapanir dediler 22 aylik 2 yasinda kapanir dediler boyle bir sey yasayan var mi korkuyorum üzülüyorum ona bakınca aklima geliyor aglayasim geliyo o kadar detaylı ultrasona girdik her kontrolde kalbini dinledik özelde doğum yaptim ama doktor hic bundan bahsetmedi bayildigi icin kardiyolojiye muayene olduk oylesine 22 ay sonra boyle bir sey oldugunu ogrendik tesadufen birde ilk dogudugunda 10 saniye nefes almadi aglamadi burnua hava falan tuttular orda bir kere agladi sonra alip goturduler 4 saat gozlem odasinda hava verdiler sonra yanima geldi kalbîyle alakalı gene bir sey denmedi niye boyle oldu ya yasan var mi çocuğunda kapanir mı bu delik ne yapmam lazim benİ neler bekliyo yorulmamasi mi gekiyor nasil davranacagim ona