[silindi] Kızlar bebeğimin ateşi olduğu için acile gittik acildeki doktor KLAVUNAT BID diye bir ilaç verdi hiç aranızda bebeğine kullanan oldu mu antibiyotikten çekiniyorum açıkçası sizce ne yapmalıyım prospektüsünü okudum çok yan etki yazıyor korktum açıkçası lütfen yardım edin 😢
3kedili2bebekli [silindi] bebeğinizde hırıltı öksürükte var mı yoksa yakın zamanda başlar kullanin büyük ihtimal üst solunum yolları enfeksiyonu var şu an kullanmazsaniz malesef iyileşmez
mgshnaslna [silindi] benım bebeğım 9 aylık belki iki aya bir antibiyotik kullanmışıszdır ateş hastalık antibiyotikden daha tehlikeli zaten doktor zorunda kalmasa yazmaz antibiyotik içmeyince düzelmiyor benim bebeğim kaç kere hastanede yattı🥲
[silindi] 3kedili2bebekli her ikiside var korkuyorum yan etkileride fazla Allah rızası için ne yapmalıyım ateşi var
3kedili2bebekli [silindi] ilacınızı kullanın ve ateş dusurucu verin korkacak bir şey yok bebiş hastaysa ilaç kullanılmalıdır başka tedavisi yok malesef
eceonon Ateş iyi bir şey vicut savaşıyor, ısıyı artıyor. Ama düzeyi önemli tabi üst seviyelerde seyreden ayrı… test yapturtınız mı? Viral kaynaklı ateşse antibiyotik kullanmasının anlamı yok
ecegurkas Merhaba antibiyotiği kaç ölçek kullanmanızı söyledi bize agumentin yazdı fakat ölçü belirtmemiş içerisinde çıkan kaşıkla verirsem fazla olur diye korkuyorum 2.5 ml ölçüsü
[silindi] ecegurkas vallahi inanın kullanmadığım güvenemedim o yüzden kendi doktoruma götürdüm iyi ki de öyle yapmışım doktorum çok daha iyi ilaçlar verdi hava kullanıyoruz şu an
Birkimseee ecegurkas merhaba ne kadar verdiniz bize de agumentin verdi bi kasık veriyorm eczacı öyle dedi ama siz iki nucukla iyileşti mi bebis
[silindi] mgshnaslna Ben de kendi doktoruna götürdüm iyi ki öyle yapmışım daha iyi ilaçlar verdi onları kullanıyoruz inşallah geçer