Selam anneler başlıkta da yazıldığı gibi 1 aylık bir bebeğim var o kadar huysuz ki doğduktan 1 hafta sonra emzik verdim ilk başta wee babyin emziğini verdim tutmadı sürekli öğürdü verdikce ağzından atti bende Philips avent emziğini verdim onu tuttu şuana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım gayet güzel tuttu sorum şu bebeğim dünden beri memeyi emmiyor yani emiyor ama 10 sny falan bırakıyor ve hiç Bir şekilde tutmuyor ağzına verdikçe kendini sıkıp geri çekiyor onun haricinde emzik verdiğim an tutuyor ve uyuduğu Zaman da emzikle uyumak istiyor ağzından düştümü emzik kiyameti koparıyor derin uykuya daldığı zaman ağzından çekip alıyorum hemen gözlerini açıp ağlıyor kendini sıkıyor bende meme vermeye çalışıyorum hiç bir şekilde emmiyor karnını doyurmuyor sürekli ağzı bir şeyler arıyor meme veriyorum yok anam tutmuyor sadece emzik tutuyor kafayı yiyeceğim bugün iki gündür çok pis huy edinmiş ne yapabilirim acil yardım kusura bakmayın uzun oldu biraz okuyan ve yanıt veren herkesten teşekkür ederim 🌸❤️