8 aylık kızım çok zorlanıyorum ya çok kötüyüm kaynanam geldi bir gün zor durdu allah yardımcın olsun diyor . Emekliyor sürekli gözüm üstünde koltuklara tırmanıyor elini sürmediği bir şeu yok bir süre sonra uykusu geliuor doğru düzgün yatamadığı için sallıyorum uyuyamıyor bir oyana bir buyana böyle bir enerji hiç görmedim hiperaktif mi acaba diyorum 5 dk oturmuyor kucakta . Dişi patladı 2 patlayacak. Ama diş bu kadar olur mu resmen uyuyamıyor. Sallarken kalkıyor yatıramıyorum gülüyor itiyor ellerini tutsam kundak yapıyorun yeterki uyusun diye popsunu sallıyor bu sefer 😞Yetemiyorum sanki çok üzülüyorum yaşlandım 8 ayda . Enerjim yetmiyor o gün yere koydum oyuncaklarla nasıl oldu bilmiyorum uyuyakalmışım uzanırken yanında uyandım ki oynuyor 😞 of bişeyler diyin kurban olduğum