İyi geceler kızlar, pazartesiden beri geçmeyen ishalimiz var.
Pazartesi, salı, çarşamba kusma ile devam etti bu 3 gün akşamları hastanedeydik serum ve iğnelerle ayakta durdu yatış vermediler rota için bir testte yapmadılar ekstradan rota aşımızda yoktu. Ve hala devam ediyor nasıl kesebilirim probiyotik kullanıyoruz lapa, kuru ekmek, makarna vs yediriyorum azalma var fakat tamamen bitmedi. Gaita testi nedir kaç günde çıkıyor bilgisi olan yazabilir mi?