neslihansezen1 ilk Hipp ile başladık 1 ay takviye olarak verdim gaz sancısı çok vardı snra doktor bebelac gold önerdi ama asla suda erimiyor pütür pütür kalite olarak kötü geldi bana bıraktım. Snra Sma comfort aldık gaz yapmıyor diye bu sefer de kabız yaptı malesef onu da bıraktık. Aptamil presyneo aldık oda kabız yaptı çocuk çok rahatsz oldu onuda bırakmak zorunda kaldık. Evolvia ac önerdi doktor çok gazlı bebek olduğu için ama asla içmedi tadını hiç sevmedi mama çöp oldu bu arada 68 günlük oldu bebeğim ben yine başa yani Hipp e döndüm şuan sorun yok gbi kakasını da rahat yapıyor gaz sancılarımz azaldı çünkü belki de o yüzden sorun yaşamıyoruz