Merhaba kızlar oğlum 22 aylık doğduğundan beri çok sık kaka yapan bir bebekti Anne sütü alıyor diye böyle olduğunu düşünüyordum gelişiminde bu zamana kadar hiç sorun yaşamadık hep ileride gitti emzirmeyi bıraktığımdan beri de aynı hızla devam ediyor günde altı kere kakasını yapıyor en az dört kere ile kapatıyoruz bazen yedi kere yaptığı oluyor acaba bir sıkıntı var mıdır sizce doktora danışmalı mıyım