di1araefe hiç uzak durmasina gerek yok kemo sonrası anneniz ellerini yikayip bebeği kucağına bile alabilir ellerini hastanede olduğu için yıkamalı başka bir şeyden değil aynı evde maske takmasina da gerek yok ev sürekli havalandirildigi sürece iciniz rahat olsun hem onkoliji uzmanı hem çocuk doktorumuz bu şekilde açıkça söylediler kemoterapi sonrası mesafe koymaya bebeği korumaya vs gerek yok çünkü bulaşacak edecek hic bir şey yok ki anneniz zaten kemo sonrası uyku halinde olur yani sürekli dinlenmek ister 1 gün, eğer birinde hastalık belirtisi varsa bebek bile olsa mutlaka uzak durmalı aynı eve bile girmemeli ama annenize bulasmamasi gerekiyor o kadar