mom97X Kızlar maddi sıkıntılarımız var ama kızım 10 aylık oldu menenjit aşısı yaptırmak istiyorum yapılmaması sakıncalıymış. Devlet karşılamıyormuş. Korkuyorum yakalanmasından, bir şekilde yaptıracağım. Fiyatı en uygun olan aşı hangisi ?
gokce_yekta mom97X maalesef fiyatları uçuk bizde ,bir ay önce yaptırdık bexora 2800 vermiştik ki bu üç doz olan bir aşı 🙁🤦🏻
chandlerbing mom97X dün daha 13. Aylık oğluma son dozlarini yaptırdık bexero ve nimenrix 5 bin ödedik. Maalesef çok pahalı
betul97_ Usnac1995 İkisinin etki ettiği bakteriler farklı diye biliyorum. Menenjit a tipine nimerix b tipine bexsero
mom97X Fiyatlara bak ya inanamıyorum, el insaf yahu.. madem karşılamıyolar bari ucuz olsaydı… Allah korusun evlatlarımızı ne diyim …
chandlerbing mom97X gerçekten öyle çok pahalı. Ben de bayram harçlıklarını biriktirdim annem destek verdi sağ olsun. Inşallah siz de bir an önce maddi olarak rahatlarsiniz
betul97_ tugce0204 Bupa acıbadem. Belli bir limiti var mesela 2000 TL’ye kadar sigorta ödüyor eğer ondan fazlaysa %80 geri yatırıyor gibi şeyleri var. Faturayı biz yüklüyoruz onlarda bize belli bir kısmını geri ödüyor
tugce0204 betul97_ Teşekkür ederimm, bizimde allianz sigorta ama karşılamadı, dün yaptırdım aşıları, merak ettim siz öyle söyleyince
minikmucizemaak mom97X Bizimde bexero son doz ve nimerix tek doz kaldı. Ama maddi sıkıntıdan dolayı aksadı bir kaç ay. Doktor sıkıntı olmaz dedi çok şükür. Bexero 2800 küsür, nimerix 2200 küsür. Önümüzdeki ay birini yaptırmam gerekli mecbur