pittikmantari_ Allah bağışlasın canım , doğumdan önce gittiğim gebe okulunda ki ebe “bebeğin meme de ne kadar kaldığı değil, emdiği süt miktarı önemli” demişti gerçekten yaşayınca anladım. 5. Gün kontrole gittiğimizde kilo kaybı olduğunu öğrendik halbuki yarım saat falan duruyordu meme de bayağı emdiğini düşünüyordum ama öyle değilmiş maalesef. Doktor direkt mamaya başlattı ve sütümü sağmamı önerdi. 1 Ay sonra bebeğin meme de kalma süresi azaldı ve aldığı mama miktarı da azaldı çünkü sagdikca sütüm artmıştı. Size de sağmanızı öneririm , hem emzirin hem sağdığınız sütü verin kilo alımı düzene girecektir endişeniz olmasın