Benim başta sütüm gelmedi bir kaç gün mama verdik, sonra 4 buçuk aya yakın sağarak besledim, 3 aydır da mama ve ek gıda işe devam.
Mama verdiğim için hiç suçluluk duymadım napayım yani vardı da kendim mi içtim. Bazı insanların sadece dışarıya karşı böyle davrandığını düşünüyorum.