Merhabalar.18 gün önce normal doğum yaptım.Beyaz tenliyim fakat hamileliğin sonlarına doğru baya çatlak ve kararmalar oluştu şuan ise göbeğim vajinam çok kara.Doğum sonrası 2. Hafta çıban diyeceğim cinsten sivilcelerim oluştu.
Kararma ,çatlaklar ,vajinamın eski haline dönmesi ve sivilceler derken kendimi hiç iyi hissetmiyorum.ilk doğumum, düzelir mi ne kadar zaman sonra tecrübeleriniz veya önerileriniz varsa lütfen yazın.