balbebekannesi913_ ben henüz eğitime başlamadım 17 aylıklar bende Haziran gibi düşünüyorum eğitim vermeyi ama 1 yaştan beri ben iletişim kurdum su an çişini yapınca gelip bez degistirtiyorlar ve kaka yapmadan önce anne eğ, anne kaka diyorlar sonra kaka yapıp bez degistirtiyorlar bu şekilde bir deneyin isterseniz cisi haber vermedikleri için bekliyorum biraz daha hemde kucukler ve asla hazır değilim biri kız biri erkek olduğu için babalarının yıllık iznini bekleyecegim mahremiyet eğitimi açısından aynı anda ogretmekte problem yaşarım diye, bez alırken çişini mı yaptın alalım altını kaka yaptiklari saat bellidir zaten o saatlere dogru kakani yapınca haber ver kakani yaptın mı falan diye sorgulayın