Slmnese hayirli yaşlar dilerim..benimde eşim ilk dogum gününü abartmaya karsi ne yaparsak hatirlamayacak birkac saniye bakacak o kadar seneye hazirlariz diyo ben yakınlarımızla kutlayacagimiz biseyler hazırlıyorum ufaktanda olsa koli kaplayip üstüne ismini yazdım mukavvadan 1 kesip pamukla kapladım yani kac yasinda olursa olsun boyle seylere para harcamaya gerek yok malum cocuklarin her gunu masrafli onlara harcamak yerine misafirlerin gormesi icin harcamak gibi geliyo banada