Merveeemeeliss emotion1234 evet evet gittik kaynamış bi sorun görmedi ama yük binen kemik olduğu için bi 10 gün daha alçıda bekletip çıkaracaklarını söylediler
emotion1234 Merveeemeeliss ya çok sevindim bizimkisi de 21 gün kaldı çıktı inşallah çıkar sizinki de parçalı kırık mı acaba sizinki
Merveeemeeliss emotion1234 evet parçalı kırıktı 2 kere alçı yaptılar tutmadı artık ameliyathanede 3. Alçıyı denediler oda tutmayınca çivi ile kemiği birleştirdiler birde yük alan kemik olduğu için biraz fazla tutuyoruz dediler
emotion1234 Merveeemeeliss anladım çok geçmiş olsun ben de benzer süreçten geçiyorum çok üzülüyoruz haliye o yüzden bu kadar sordum kusura bakmayın
Merveeemeeliss emotion1234 ya olur mu bende herkese soruyorum 😞 az kaldı inşallah bitecek bu günler diye kendimi teselli ediyorum 😔 hepimize geçmiş olsun
emotion1234 Merveeemeeliss evet çok geçmiş olsun ben kendimi suçlayıp duruyorum hâlâ çünkü parkta kucağımda beraber kaydırmak istemiştim o esnada oldu bir aydır her gün ağlıyorum çok zor bir şey Allah kimsenin evladının başına kaza bela vermesin evlat çok başka
Merveeemeeliss emotion1234 kesinlikle öyle ama kendinizi suçlamayın olucak olana çare olmuyor benimde kızımın elini tutarken araba çarptı başta bende suçlamıştım bakamıyorum falan diye ama snra tabi düşününce öyle olmuyor
emotion1234 Merveeemeeliss evet haklısınız ne yapalım işte Güzel haberlerinizi bekliyorum alçıda değil mi şu an
[silindi] emotion1234 çok geçmiş olsun çoğu çocuğun başına gelir böyle şeyler. İnşallah çabuk toparlar bol bol ilikli kemik suyuna çorba yap annesi. Mercimek, nohut ve fasulye yedirme bir süre. Yayla, tarhana falan yap cabuk toparlar 🌸🤍
emotion1234 [silindi] çok teşekkür ederim evet her gün et suyu ilik veriyorum neden mercimek nohut koymayın dediniz acaba
[silindi] emotion1234 babam kaza yaptı benim yıllar önce. Bacağı 3 yerden kırıldı. Doktor çok uzun sürer parçalı kırık çok fazla demişti. Kemikleri tutana kadar mercimek çorbası kuru fasulye çok vermeyin dedi. İlikli kemik suyuna farklı çorbalar yapti annem. 1 ayda falan ayağa kalkmıştı doktor şaşırdı bu kadar kısa sürede iyileşmesini beklemiyordum dedi. O yüzden söylemek istedim
emotion1234 Merveeemeeliss çok güzel çok sevindim toplamda ne kadar alçıda kalmış olacak acaba 1 hafta içinde çıkarsa bu arada çok az kalmış zor dönemleri anlatmışsınız hareket etmek istiyor mu şu an
Merveeemeeliss emotion1234 çok sıkıldı artık istiyor 37 gün alçıda kalmış olacak istanbulda yaşıyoruz bi kaç gündür sıcak kaşınıyor deliriyor