@emotion1234 çok geçmiş olsun benim kızım da şuan 16 aylık 3 önce köprücük kemiği kirıldı ben ilk 3 gün anlayamamıştim çok ağlıyodu hiç susmuyodu doktora göturdüm kulak iltihabı dedi. Taa ki boynunda şişlik ve kızarıklık oluşana kadar. Çok suçladim kendimi öyle veya boyle 8 bandaj kullandık ilk 1 haftadan sonra kolunu aktif kullandı 1 ay durdu bandajı. Doktor bebeklerin bu tarz kirıklarının yetişkinlere göre daha çabuk kaynadigıni söyledi. Bol bol kemik suyuyla çorbalar yap canım. Kendini de suçlama olacağının önüne geçemiyoruz ne yazik ki. Kaydiraktan kayarkeb herkesin basına gelebilir sizde bilemezdiniz böyle olucağını. Tekrar gecmiş olsun