melindababy yanar canım benim kolay değil ve çok çok normal bebeğim doğdu hemen yoğun bakıma girdi 1 hafta yoğun bakıma 2 saatte bir gide gele ben çok çabuk mecbur toparlandım ama o tek taraflı yanmayı unutamıyorum sen sadece batikonla güzelce temizle o birazda olsa rahatlatır ve benim kesi yerimde de açılma olmuştu ona çok dikkat et lütfen kendini asla yorma eğilip kalkma herkesin bünyesi bir değil benimde galiba yaşımdan dolayı 20 yaşındayım teşekkür ederim ☺️