perikiz42_ Kızlar bestiron kullanmak istiyorum ama bebeğim altı aylık üç yaş aşağı olmuyormuş herlde bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
eceonon perikiz42_ öyle yazıyo damlaların üstünde ama veriyor doktorlar. Biz de bestiron kullanıyoruz 6 aylık bebeğimize
perikiz42_ eceonon teşekkür ederim kilosuna göremi veriyorsunz yoksa doktor belirli bir damla sayısı verdimi