Kızlar merhaba bebeğim bir aylık gazının olduğunu fark ediyorum ama sormak istediğim şey emzirirken kendini çok sıkıyor ayaklarını çok hareket ettirip kızarıyor kendisi bu gaz sancısından mı kaynaklanıyor yoksa sütüm yetmediği için açlıktan mı yapıyor anlayamadım