deriay zararı olur, ağır gelir, sindiremez. 3 no 12 ay ve sonrası bebekler için, hadi 10-11 aylık olsa yenisini alana kadar bir gecelik mecburen verin derdim ama 6 aylık bebeğin sindirim sistemi 3 numara mamaya uygun değil. Böbreğinden tutun da bağırsağına, midesine her türlü zararı olur, ve evet sadece mama numarasından dolayı Allah korusun hastanelik olabilir. Nöbetçi eczane v.s. illa ki bulunur bir şekilde.