Benim de bebeğim 3 aylık. Mama ile birlikte emziriyorum. Ama asla tatmin olduğunu düşünmüyorum. 1 haftadır solgar b12 brewer’s yeast vitamini aldım. Biraz farketti. Bir de bestlak damlayı aldım ikisini bir kullanıcam. Bakalım inşallah mamayı bırakabilirim.