Kızım 7aylık olmak üzere beni emmek istemiyor bir haftadır böyle zaten sütüm de az gidecek diye korkuyorum bu aylarda yaşayan var mı geri emer mi beni? Lütfen yaşadıklarınızı anlatın problem ilerliyor gece de uyumuyor zaten sürekli uyanıyor ne yapmalıyım neden böyle diş sancısı olabilir mi?