Kdrsn benimde oglum 3 yasina girecek yakında ama çok laf dinlememezlik etmez disarda genelde bebek arabası yoksa oda elimi tutmak istemez dedesi alıştırdı malesef Ama zorla tutuyorum bugün gene mesela ablaları okula bırakırken güzelce anlattım konuştum oda dikkat etmeye başladı arabaları yaya geçidi den geçerken yola bakması gerektiği Oda bakıyor araba uzaktan geliyo Anne koş koş diyo hemen geçelim diye konuşmaya çalışın tek çare bu 😊