essrrra Kızlar gölcüğe yeni taşınıyorum kızım 3.5 yaşında bildiğiniz memnun kalktığınız civar okullar var mı? Aslında Eylül döneminde başlatmayı düşünüyordum ama arkadaşı hiç yok canı çok sıkılıyor maleseff