edadeniz35 Bebeğim 4 ayına girecek gece saatte yada iki saate bir emmek için uyanıyor sadece anne sütü alıyor sebebi nedir sizce başına gelen varmı
doruk14 edadeniz35 benımkıde uyanıyor sureklı 5. Aydayız ama bazen emzırmıyorum emzıkle tekrar uykuya daldırıyorum alışmasın dıye 12 de süt sağıp verıyorum 2 de uyanıyo bazen emzrıyorum bazen emzık verıyorum sonra 5te uyanıyo ozaman tekrar emzrıyorum 5ten sonra nerdeysw yarı uyuyoruz o surecte de emmek ıstıyor ama emzırmıyorum 7 bucukta tamemen uyandıgında emzırıyorum
yaskoy edadeniz35 benimki de öyle hatta bende dün post açmıştım bununla ilgili. Yenidoğan dönemi gibi sürekli emiyorr hiç azalmadı
edadeniz35 [silindi] okuyorum burada gece boyu uyuyan bebekleri çok imreniyorum acaba dedim bi problem mi var :(
allwrite 9 aylık. İlk günden beri 2 saati geçen bir uykumuz yok. O da maksimum. Ortalamamız 1,5 saat bile değil. Yaklaşık 2 aydır gündüz emmeleri ciddi oranda azaldı, geceleri uzun uzun emiyor.
suheyla92 doruk14 bebeginiz daha cok kucuk alıştırmak diye bisey yok surekli emzirmelisiniz gece emzirmemek dogru degil ki. Ac bebegi emzikle yatistirmayin.
suheyla92 edadeniz35 cok normal benm oglum 13 aylik hala uyanir mama ister daha cok kucuk uyandikca beslemelisiniz. O aylarda 3 3bucuk saatte bir uyanirdi her bebis farkli oluyor
doruk14 suheyla92 zaten aç olsa emzıkle yatışmıyor başka bı agrısından uyandıgı ıcın tekrar uykuya dalıyor açlığa gelemeyen bi bebek zaten.
dmk34 edadeniz35 bebeğim 2.5 aylık geçen gece 8 saatte 9 kere kalktı ve emdi. Her bebek kendine özel bence kıyaslamak anneyi çok yorar