batusss sizi çok çok iyi anlıyorum oğlum şu an 13 aylık ama 2 aydır yürümeye çalışıyoruz, öndesin de o da süründü ama emeklemedi. Emeklemedigi için de nasıl düşülür hiç bilmedi o yüzden ilk 1 ay çok bel ağrısı cektik eşimde bende koltuk altindan tutup yürütecegiz dusmesin diye . Hatta çok da kavga ettik yürüme meselesinden çünkü sürekli düşüyordu ve ikimizde üzüntüden birbirimize kızıyorduk çok şükür şimdilerde daha iyi artık yürümeyi çok çok düzeltti hızlandırdı oğlum. O dönem geçiyor evet biraz zor geçiyor ama şimdi kendi heryere gidebiliyor 😊