7 aylık bebeğimde hırıltılı öksürük ve burun tıkanıklığı var gün içinde durumu iyi hasta gibi yada huysuz değil mutlu ve aktif. Bugün doktora götürdüm ilaçlı hava verip ciğerlerini dinledi akciğerlerinde enfeksiyon var dedi antibiyotik ve zaditen yazdı ilaç yada aşı karşıtı değilim ama bebeğim şuan gerçekten kötü durumda değil sadece öksürüyor ve burnu akıyor antibiyotik konusunda kararsız kaldım doktora söylediğimde vermezsen daha kötü olur dedi.Benim gibi olan anneler bu tarz rahatsızlık geçirdiğinizde antibiyotik kullandınız mı? Bebeğime zarar vermiş olur muyum?